La Carta de Serveis del Museu de L’Hospitalet és el document on es fa conèixer els serveis i els nostres compromisos de qualitat.
El serveis que oferim són:
-
Exposicions permanents.
-
Exposicions temporals.
-
Activitats socials i culturals.
-
Serveis pedagògics.
-
Beques L’Hospitalet.
-
Suport a la recerca, la memòria democràtica i el patrimoni immoble.
-
Cessió d’espais.
-
Subvenció a obres en edificis declarats.
-
Tramitació de permisos d’obres en edificis declarats.
I els compromisos de qualitat són:
-
Obertura d’un mínim de tres hores diàries excepte dilluns.
-
Comunicar mitjançant xarxes socials i físicament si hi ha algun problema amb l’obertura, en el termini màxim d’una hora, des del moment en el qual s’ha detectat la incidència.
-
Realitzar un mínim de 12 activitats a l’any de les quals, com a mínim, la meitat seran als matins de cap de setmana.
-
Assegurar que el sistema d’inscripció telemàtic no presenta incidències justificades per qüestions alienes al servei.
-
Programar tallers i activitats dedicats a història i art en general i de l’Hospitalet per a tots els nivells del sistema educatiu.
-
Posar a disposició de tots els grups escolars una enquesta de satisfacció, en la qual la puntuació haurà de ser superior a 8 en el 80% dels casos.
-
Assegurar que el sistema d’inscripció automatitzat d’autoinscripció als centres educatius no presenta incidències justificades per qüestions alienes al servei.
-
Fer una convocatòria anual de les beques l’Hospitalet, com a mínim.
-
Publicar, com a mínim al web en el termini màxim d’un mes, el resultat dels treballs de recerca respectant l’autoria i la integritat del treball.
-
Donar resposta a les peticions de suport a la recerca, memòria i patrimoni en un màxim de 48 hores.
-
Habilitar l’accés als fons o als materials en un màxim de dues setmanes.
-
Donar resposta a les peticions de cessió d’espais en un màxim de 48 hores facilitant un imprès per tal que el peticionari concreti les seves necessitats.
-
Acceptar o denegar la petició d’espai a les 48 hores d’haver rebut l’imprès de necessitats tècniques.
-
Fer una convocatòria anual de subvencions a obres en edificis declarats, com a mínim.
-
Resoldre la convocatòria de subvenció a obres en edificis declarats en un màxim de dues setmanes una vegada acabat el termini de presentació.
-
Realitzar l’informe de tramitació de permisos d’obres en edificis declarats en un màxim de 15 dies.
-
Millorar (i com a mínim mantenir) la valoració base obtinguda en els mecanismes que s’habilitin per mesurar la percepció ciutadana dels serveis.
Més informació:
Cartes de serveis
Ajudeu-nos a millorar responent aquesta enquesta
Per formular queixa o suggeriment utilitzeu el següent canal