Notícies

Notícies i activitats

22/05/2025

Carta de serveis del Museu de L'Hospitalet

Veure imatge de Carta de serveis del Museu de L'Hospitalet (nova finestra)

La Carta de Serveis del Museu de L’Hospitalet és el document on es fa conèixer els serveis i els nostres compromisos de qualitat.

El serveis que oferim són:

  • Exposicions permanents.
  • Exposicions temporals.
  • Activitats socials i culturals.
  • Serveis pedagògics.
  • Beques L’Hospitalet.
  • Suport a la recerca, la memòria democràtica i el patrimoni immoble.
  • Cessió d’espais.
  • Subvenció a obres en edificis declarats.
  • Tramitació de permisos d’obres en edificis declarats.

I els compromisos de qualitat són:

  1. Obertura d’un mínim de tres hores diàries excepte dilluns.
  2. Comunicar mitjançant xarxes socials i físicament si hi ha algun problema amb l’obertura, en el termini màxim d’una hora, des del moment en el qual s’ha detectat la incidència.
  3. Realitzar un mínim de 12 activitats a l’any de les quals, com a mínim, la meitat seran als matins de cap de setmana.
  4. Assegurar que el sistema d’inscripció telemàtic no presenta incidències justificades per qüestions alienes al servei.
  5. Programar tallers i activitats dedicats a història i art en general i de l’Hospitalet per a tots els nivells del sistema educatiu.
  6. Posar a disposició de tots els grups escolars una enquesta de satisfacció, en la qual la puntuació haurà de ser superior a 8 en el 80% dels casos.
  7. Assegurar que el sistema d’inscripció automatitzat d’autoinscripció als centres educatius no presenta incidències justificades per qüestions alienes al servei.
  8. Fer una convocatòria anual de les beques l’Hospitalet, com a mínim.
  9. Publicar, com a mínim al web en el termini màxim d’un mes, el resultat dels treballs de recerca respectant l’autoria i la integritat del treball.
  10. Donar resposta a les peticions de suport a la recerca, memòria i patrimoni en un màxim de 48 hores.
  11. Habilitar l’accés als fons o als materials en un màxim de dues setmanes.
  12. Donar resposta a les peticions de cessió d’espais en un màxim de 48 hores facilitant un imprès per tal que el peticionari concreti les seves necessitats.
  13. Acceptar o denegar la petició d’espai a les 48 hores d’haver rebut l’imprès de necessitats tècniques.
  14. Fer una convocatòria anual de subvencions a obres en edificis declarats, com a mínim.
  15. Resoldre la convocatòria de subvenció a obres en edificis declarats en un màxim de dues setmanes una vegada acabat el termini de presentació.
  16. Realitzar l’informe de tramitació de permisos d’obres en edificis declarats en un màxim de 15 dies.
  17. Millorar (i com a mínim mantenir) la valoració base obtinguda en els mecanismes que s’habilitin per mesurar la percepció ciutadana dels serveis.

Més informació:

Cartes de serveis 
Ajudeu-nos a millorar responent aquesta enquesta
Per formular queixa o suggeriment utilitzeu el següent canal

Ajuntament de L'Hospitalet
Museu de L'Hospitalet - C/ Joan Pallarès 38 - Telf: 93 403 61 10 - Avís legal